Tuesday, February 1, 2011

Siapakah Diriku ini..


Urm..first of all,aku nak introduce sape aku ..bgi yg x knl aku..aku la jamalullail abdul jalil..aku lebih glamor dikenali dgn panggilan “JAMAL”(x glmor pon sbnrnye).. aku dilahairkan pde tanggal 13 dec 1993(korg x yah nak kire brp umor aku skrg..:P)di Hospital Tengku Ampuan Rahimah,klang..aku anak sulong dlm 5 adik beradik..so aku la harapan tertinggi parent aku…aku skrg stay kat Klang..sifat aku ialah aku nie x suke show off a.k.a “capub”..tpi kdg2 TER la..x sengaje x pe..aku nie suke berkwn(berkawan not berkawen) tapi ngan pompuan aku agak segan ckit ar…Pemalu doh!!!..one more thing aku suke care hidup yg simple jew..x suke beria sakan sgt..klu x caye..korg mesti caye gak..hahaha..im pet lover too..:D..Ha!!ini yg pntg..aku seorg yg sgt bersemangat bile buat sesuatu perkare..a.k.a”SEMANG”..so aku sgt panting giler2 bile aku tgh smngt tapi org len main2..lastly..sebagai penutup sesi takruf ini..aku nak bgi tau korg yg aku ade 2 prinsip hidup..first..aku pantang menyerah klah(maksodnye aku x suke bile kalah)…second…biar org yg ikut aku jgn aku yg mengikut org...(maksodnye aku akan memimpin org):D

4 comments:

  1. waah jamal jalil da ade blog! msti sebab kau terpengaruhh ngn aku kan kan?
    sbb semalam aku gi paksa kau bce blog aku.haha.
    btw, hapy blogging! i follow u! yg tersetia. haha

    ReplyDelete
  2. hahaah...agak ar..ko dah bgi semgat balik kat aku yg tlh lame terkubur..thx a lot..

    ReplyDelete
  3. hahaha. ecececehh..ana ana, capub je keje. adoi~ haha. jamal,penat aku tunggu kau buat blog baru. blog lama kau dahla terbengkalai. haha

    ReplyDelete
  4. hhahahha..blog lame aku lupe password ar...hahaha

    ReplyDelete