Tuesday, February 8, 2011

Sang Samurai SABDA

Hohhoohho…klu diingatkan balik citer nie…mmg aku x leh tahan nak gelak…peristiwa nie berlaku pade tahun 2009 bulan 5.Time nie aku baru jew seminggu kat sabda(SMS Bagan Datoh)..ari ahad klu x silap aku ar..mlm ahad tu…lbh kurang kol 11.30 -12.00 p.m.  A few dak2 laki yg kebosanan n x tau nak buat ape pergi la carik port nak melepak..last2 Jumpe la satu tmpt nie…PERGH!!!smart giler tmpt nie…BILIK MENGGOSOK…HAHAHAH..
 

time nie..tu jew la tmpt yg ok…die dkt first floor…ape lagi..sume dok lepak kat situ ar..time tu dah LIGHT OFF tau..so..kitrg duduk dlm gelap ar…kat situ ade mcm table top tau(tmpt gosok baju)..aku dok kat situ ar.. one more thing ade tingkap tau kat situ n time tu tingkap tu x tutup…mesti korg pelik apesal aku citer psl tingkap kan..hhahah..ade sebabnye..tunggu jew la…ok..back to the story…ok…bile dah lepak..mesti ar ade bende nak borak kan…tapi aku x ingat ape yg kitorg borakkan..yg aku sure citer tu mmg buat kitrg gelak giler2..korg byngkan ar dah ar mlm2..gelak kuat cam tu..ehm…dlm bilik gosok yg kecik tu..ade ar dekat 10 org rasenye..malas ar aku nak ckp sapekan…borak punye borak…gelak punye gelak..dkt stengah jam ar gak…

Tibe2..seorg SAMURAI kluar dari umahnye smbil memegang pedangnye yg lbh kurang ¾ meter..haahah…aku ngan yg lain ape lagi..in speed second.sume diam….kitrg yg duduk atas table top tu teros melompak kebwh nyorok bwh table top tu..SERANTAK KOT!!!...klu korg nak tau..bilik gosok tu sebenarnye  mmg meghadap rumah Sang Samurai tu….kitrg Nampak die slow2 jln menuju ke tmpt kitrg..kitrg Nampak through tingkap tu ar…tu pasal ar aku ckp tingkap nie penting tadi..time tu sume dah cuak kebebeh da…aku plan nak cabot ar cpt2 an..tapi Din Dang gi block pintu tu…badan die dah ar TOUGH!!!
mmg aku x leh nak lwn ar kan…die kate..”relex jamal…xde pape punye..”..so aku dgr ar nasihat die..aku cube cool down..tibe kitrg Nampak Sang Samurai tu berlari…aku rase die Nampak kot kitrg try nak cabot…ape lagi..kitrg yg tadi yg tgh cuak bertambah2 ar cuaknye..berderau darah dibuatnye..…so..aku dah x peduli aku teros jew tolak si Din Dang tu n try bukak pintu..wah kuat gak aku..hahaha..last2 berjaye…

So aku la org pertama yg dpt kuar dari bilik tu….bile aku kluar jew mesti ar aku teros cabot…tapi betol ar kate  pribahase ..”malang tidak berbau”…tibe2 time aku baru nak lari …SLASH@#@$!!!!!..kene gak sliang kaki aku nie dgn pedang die tu…rupe2 die dah ade dah kat dpn pintu..tunggu kitrg nak kuar jew….cam the flash pon ade gak..laju giler…so bile dah kene SLASH@#@$!!!! Tu x kan aku nak dok diam jew…biol ar cam tu..so aku teroskan meyelamatkan diri yg sedang parah ini(RUN FOR YOUR LIFE)…dak2 yg len same gak berlari bertempiaran sambil di bantai oleh Sang Samurai tu dgn pedang saktinye itu..mcm zon perang dah time tu..…aku lari teros masok dorm aku yg berade kat second floor..tpi aku ikot long cut ar..plan nak bagi Sang samurai tu x dpt trace aku la kononnye…

Tibe2  bile aku masok jew dorm..aku Nampak member aku yg same2 ngan aku dlm bilik gosok tadi dah ade dah kat atas katil die..”afif”..katil kitrg sebelah2 jew...so aku yg kebingungan ini tnye ar die ko kene x SLASH@#@$!!!!!.. ?..die dgn senyum lebar nye..kate”aku x kene pon…aku stay jew dlm bilik tu…bile die keja korg baru aku kuar…hahaha”…pergh!!!..this is not fair…die siap bleh gelak2 agi…btw..time tu  blum selamat agi…dak2 yg lain sume lari masok dorm yg terdekat…Sang Samurai yg masih blom berpuas hati gi ronde2 satu asrama..check dorm by dorm…dan tibe2 pintu dorm aku terbukak..rupe2nye..Sang Samurai masok!!..aku ngan afif ape agi…act tido ar…siap mengeliat agi..hahahha..lps tu die tgk sume cam dah tido jew.. so die bla dgn perasan marah yg membuak2..…lps tu aku kitrg sengih sesame sendiri ..aku check jap kaki aku yg kene sebat tu..MAK AI!!berbirat ar gak..nasib baik kat kaki…klu kat muke ..market sure jatoh giler punye..hahahha…lps tu asrama kembali sunyi..sume gi tido…esok nye kat sklh…mmg kecoh giler..sume stok kate kene keja ngan samurai semalam…dak2 pompuan sume blur jew..x phmm..hahaha..Siapakah Sang Samurai tu???korg teka ar sendiri….HAHAHAHAH!!!!

4 comments:

  1. sape samurai? aku rse cm dpt tgkap je.muahaha

    ReplyDelete
  2. jamal:afif mmg hebat pon.muahaha

    ReplyDelete
  3. hahhaha..amek la...rugi ar die x dpt rase libasan tu...kenangan kot...hahahha

    ReplyDelete