Sunday, April 3, 2011

Ini La mase nye...=D


Hai sume.....HAAAAAAAAAAA…..setelah 3 bulan aku bekerje kat DOMINOS…akhirnye aku dah  lepaskan jawatan aku as a pizza maker kat sane pada tanggal 31/3/2011…itu adalah satu tarikh yg akan menjadi kenangan kpd aku….ok,skrg aku dah bersare…x perlu risau da bile nak keje…skrg mase utk aku rest sblm tunggu dpt offer dari mane2 U..jadi lepas nie korg akan lebih kerap la Nampak muke aku nie 0n9 kat FB tuuu..^__^

Lagi satu..Setelah bergelar penganggur terhormat nie…aku akan abiskan mase aku yg x de ape2 nak buat nie dgn berblogging…YAHOOOOO!!!!jadi bgi mereke yg selame ini tertunggu bile la dak Jamal nie nak update die nye blog…sorry kat korg laju2..hehhehe..sblm nie aku busy ngan keje laaa..xde mase nak update..so skrg aku dah free… korg tunggu la aku nye post yg terbaru nnt =D

 p/s:mood happy :D

2 comments:

  1. aku la tuh yang da lameeeee gilaaa tggu kau nak post entry baru! :D haha

    ReplyDelete